
Jak ulepszono wiele słabych tekstów?
Od 15 lat uczę zabijania.
Uczę zabijania wymówek.
Wymówek typu: „nie potrafię pisać, by sprzedawać”, „ja się do tego nie nadaję” albo „to nie działa”. Od 15 lat piszę i szkolę z copywritingu i wiem jedno:
Jesteś następny na mojej liście.
Dlaczego ten skondensowany kurs copywritingu nosi nazwę "Uwolnić Dopaminę"?
Nauczę Cię jak słowami dawać zastrzyk Dopaminy – sobie i klientom.
Czemu dopaminy? Dopamina jest neuroprzekaźnikiem, wytwarzanym i uwalnianym przez komórki nerwowe w mózgu i rdzeniu kręgowym. Odpowiada za energię, samopoczucie i motywuje do działania. Zwiększona ilość tego neuroprzekaźnika jest odczuwana jako przyjemność, pobudzenie, satysfakcja, a także euforia.
Otóż niektóre słowa uwalniają dopaminę w mózgach klientów. Tak, że kupują z przekonaniem i przyjemnością. Chcesz poznać te słowa?
Naprawdę chcesz?
To ja postaram się uwolnić dopaminę w Twoim mózgu. Tak, by pisanie sprzedających tekstów sprawiało Ci przyjemność. I dawało satysfakcję z pieniędzy, jakie Twoje słowa przyniosą...
...ale nie wierz mi na słowo. Sprawdź osobiście.
PS Jeśli myślisz, że to jest tylko dla początkujących.... to się bardzo zdziwisz. Już po pierwszej lekcji zobaczysz coś, co najbardziej Ci przeszkadza w tworzeniu skuteczniejszych tekstów, a Ty... prawdopodobnie myślisz, że tak ma być..
25 praktycznych lekcji copywritingu podanych z pasją i humorem
Każda lekcja mówi o jednej rzeczy, która jest łatwa w zastosowaniu i da Ci natychmiastową zmianę:
- Jaki powszechnie stosowany wzorzec tekstu i reklamy sprawia, że klient ucieka ze strony, scroluje dalej Facebooka i kasuje Twoje e-maile?
- Kiedy klient zaczyna myśleć, że jesteś oszustem i przysięga, że nigdy od Ciebie niczego nie kupi? (Już w 2 lekcji zobaczysz 2 przykłady zdań, w tym jedno baaardzo złe...)
- Słowo na "U": co dokładnie napisać, by obudzić silne emocje, nawet w najtwardszych urzędnikach. (W lekcji 3 mówię o czymś ważniejszym, niż pieniądze.)
- Jeśli pomylisz te 2 rodzaje opisów, czeka Cię katastrofa sprzedażowa. I dlaczego nie możesz mówić, że Twój produkt działa lepiej? (Lekcja 4 da Ci meotdę pisania 5AD)
- Jak opisem produktu tworzymy wirtualną wystawę, pokazując go z jak najlepszej strony i dlaczego to jest złe dla sprzedaży..?
- ZERO wymyślania. Jeżeli nie chcesz ostatecznie zbankrutować, opisy Twoich produktów muszą mieć pokrycie w tym, co masz w “s...".
- Jak myślisz, który nagłówek będzie najskuteczniejszy? Odpowiedź Cię zadziwi.
- 3 słowa zwiększające sprzedaż. Jeśli masz takich klientów, którzy z jakiegoś powodu nie chcą od Ciebie od razu kupować, to masz tylko jedno wyjście.
- Na czym polega trik producentów pasty do zębów? Zobaczysz, jak pomóc klientom uwierzyć, że Twój produkt lub usługa są rewelacyjne w działaniu.
- Jak jedno zdanie bezbłędnie zwiększy skuteczność Twojej perswazji.I to nie tylko w sprzedaży, ale też i w życiu codziennym.
- Unikaj tego błędu, bo klienci zaczną Cię omijać. Nawet zmiana jednego określenia i słowa sprawia, że Twój produkt lub usługa nagle zaczną się lepiej sprzedawać.
- Gdy masz zamiar napisać choć jeden, krótki tekst sprzedażowy, musisz patrzeć, myśleć i pisać jak Copywriter. Dam ci szybki sposób na to, jak się nim stać, idąc za radą, jaką dał mi Brucee Lee.
- Najmocniejsza technika copywriterska jaką znam. Coś, co oddziela amatorów copywritingu od prawdziwych profesjonalistów.
- Jest jedna metoda, która zabija wszystkie obiekcje - w tym "za drogo". Łatwo ją zrozumieć, ale bardzo trudno zastosować. Idea jest taka - pokaż, że Twój produkt jest...
- Jak jednym zdaniem spieprzyć całą misternie tworzoną ofertę? Jeśli więc to serwujesz klientom, to od pierwszych słów, niszczysz zaufanie do siebie i tego, co sprzedajesz.
- Najbardziej zdrawdliwa pokusa copywritera, która dosłownie pozbawia wartości opisywany pridukt. A Ciebie pieniędzy, bo przez to masz mniejszą sprzedaż.
- Jakich słów użyć, by zmienić biernego oglądacza w aktywnego czytelnika i kupującego? Tylko dzięki temu możesz nawet stać się numerem jeden w swojej branży.
- Jak pisać do klienta, który jest "zmęczony rzeczywistością" i jak go prowadzić do zakupu? Jedna rzecz go w ogóle nie interesuje, a to właśnie dają mu copywriterzy amatorzy i się dziwią, że nie chce kupować.
- Jak to możliwe, że cud-miód-malina-tekst często zawodzi? Bo są słowa, które niszczą sprzedaż. Dowiesz się jakie i w jaki spsób ich unikać.
- Po tym prawie 70% osób, które otworzyły wiadomość kliknęło w jakiś link! I po raz pierwszy w życiu zanotowałem ZERO wypisów. Zamiast rezygnacji miałem zamówienia. Też tak chcesz?
- Jak "wymusić" na swoim mózgu genialne pisanie? Zobaczysz, jak siłą wepchnąć do niego właściwe słowa, by potem wiedział o co Ci chodzi, gdy chcesz napisać dobrze sprzedający tekst.
- Zmień jedno słowo, a zmienisz znaczenie tego, co Twój klient widzi.Chcesz wiedzieć, jakie to słowo?
- Od czego zacząć tekst, gdy chcesz oczarować klienta? Jeśli zrobisz to w ofercie, to sprawisz, że nagle będzie tego chciał...
- Jak jedna literka spowodowała wzrost sprzedaży biletów aż o 20%? Jeśli Twoje teksty jeszcze nie sprzedają tak, jak chcesz, to znaczy, że jest w nich jedna dziurka. Albo dwie. No maksymalnie cztery, gdy brak W....
- Jak to możliwe, że im mniej "perswazyjne" były reklamy, tym lepiej działały. Ba… im mniej było w nich informacji o zaletach samego produktu, tym skuteczniejsze się okazywały! Cud? Nie, pewna prosta zasada funkcjonowania mózgu.
- Eksperymenty wykazały, że zdanie napisane w ten sposób znacznie częściej uznawane jest za prawdziwe. A ja powiem, jak to wykorzystać do zwiększenia sprzedaży.

14 lat

10 lat

+10000

+50
Ciągle sprzedaję
Co wolisz?
Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Uwolnić dopaminę VIP
Pełne wsparcie po szkoleniu

- 25 lekcji copywritingu (tekst)
- DO KAŻDEJ LEKCJI SEKCJA COPYBOX: m.in. jak uniknąć największego błędu w zastosowaniu każdej lekcji, konkretne przykłady jak pisać i jak nie pisać dla usług i produktów fizycznych oraz przykład z życia wzięty
- QUIZZ utrwalający wiedzę (by lekcja przypominała Ci się w trakcie pisania)
- PDF z podsumowaniem na koniec
- Ocena 7 tekstów stworzonych na kursie
- 60 minut konsultacji na Skype
Uwolnić dopaminę PRO
Kurs z analizą i oceną tekstu

- 25 lekcji copywritingu (tekst)
- DO KAŻDEJ LEKCJI SEKCJA COPYBOX: m.in. jak uniknąć największego błędu w zastosowaniu każdej lekcji, konkretne przykłady jak pisać i jak nie pisać dla usług i produktów fizycznych oraz przykład z życia wzięty
- QUIZZ utrwalający wiedzę (by lekcja przypominała Ci się w trakcie pisania)
- PDF z podsumowaniem na koniec
- Ocena 1 tekstu stworzonego na kursie
- 60 minut konsultacji na Skype
Uwolnij dopaminę FREE
Sam kurs w wersji e-mailowej

- 25 codziennych e-maili
- DO KAŻDEJ LEKCJI SEKCJA COPYBOX: m.in. jak uniknąć największego błędu w zastosowaniu każdej lekcji, konkretne przykłady jak pisać i jak nie pisać dla usług i produktów fizycznych oraz przykład z życia wzięty
- QUIZZ utrwalający wiedzę (by lekcja przypominała Ci się w trakcie pisania)
- PDF z podsumowaniem na koniec
- Ocena 7 tekstów stworzonych na kursie
- 60 minut konsultacji na Skype