Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
Kurs online (vod)

Jak ulepszono wiele słabych tekstów?

Od 15 lat uczę zabijania.
Uczę zabijania wymówek.
Wymówek typu: „nie potrafię pisać, by sprzedawać”, „ja się do tego nie nadaję” albo „to nie działa”. Od 15 lat piszę i szkolę z copywritingu i wiem jedno:
Jesteś następny na mojej liście.

Dlaczego ten skondensowany kurs copywritingu nosi nazwę "Uwolnić Dopaminę"?

Nauczę Cię jak słowami dawać zastrzyk Dopaminy – sobie i klientom.

Czemu dopaminy? Dopamina jest neuroprzekaźnikiem, wytwarzanym i uwalnianym przez komórki nerwowe w mózgu i rdzeniu kręgowym. Odpowiada za energię, samopoczucie i motywuje do działania. Zwiększona ilość tego neuroprzekaźnika jest odczuwana jako przyjemność, pobudzenie, satysfakcja, a także euforia.

Otóż niektóre słowa uwalniają dopaminę w mózgach klientów. Tak, że kupują z przekonaniem i przyjemnością. Chcesz poznać te słowa?

Naprawdę chcesz?

To ja postaram się uwolnić dopaminę w Twoim mózgu. Tak, by pisanie sprzedających tekstów sprawiało Ci przyjemność. I dawało satysfakcję z pieniędzy, jakie Twoje słowa przyniosą...

...ale nie wierz mi na słowo. Sprawdź osobiście.

PS Jeśli myślisz, że to jest tylko dla początkujących.... to się bardzo zdziwisz. Już po pierwszej lekcji zobaczysz coś, co najbardziej Ci przeszkadza w tworzeniu skuteczniejszych tekstów, a Ty... prawdopodobnie myślisz, że tak ma być..

25 praktycznych lekcji copywritingu podanych z pasją i humorem

Każda lekcja mówi o jednej rzeczy, która jest łatwa w zastosowaniu i da Ci natychmiastową zmianę:

  • Jaki powszechnie stosowany wzorzec tekstu i reklamy sprawia, że klient ucieka ze strony, scroluje dalej Facebooka i kasuje Twoje e-maile?
  • Kiedy klient zaczyna myśleć, że jesteś oszustem i przysięga, że nigdy od Ciebie niczego nie kupi? (Już w 2 lekcji zobaczysz 2 przykłady zdań, w tym jedno baaardzo złe...)
  • Słowo na "U": co dokładnie napisać, by obudzić silne emocje, nawet w najtwardszych urzędnikach. (W lekcji 3 mówię o czymś ważniejszym, niż pieniądze.)
  • Jeśli pomylisz te 2 rodzaje opisów, czeka Cię katastrofa sprzedażowa. I dlaczego nie możesz mówić, że Twój produkt działa lepiej? (Lekcja 4 da Ci meotdę pisania 5AD)
  • Jak opisem produktu tworzymy wirtualną wystawę, pokazując go z jak najlepszej strony i dlaczego to jest złe dla sprzedaży..?
  • ZERO wymyślania. Jeżeli nie chcesz ostatecznie zbankrutować, opisy Twoich produktów muszą mieć pokrycie w tym, co masz w “s...".
  • Jak myślisz, który nagłówek będzie najskuteczniejszy? Odpowiedź Cię zadziwi.
  • 3 słowa zwiększające sprzedaż. Jeśli masz takich klientów, którzy z jakiegoś powodu nie chcą od Ciebie od razu kupować, to masz tylko jedno wyjście.
  • Na czym polega trik producentów pasty do zębów? Zobaczysz, jak pomóc klientom uwierzyć, że Twój produkt lub usługa są rewelacyjne w działaniu.
  • Jak jedno zdanie bezbłędnie zwiększy skuteczność Twojej perswazji.I to nie tylko w sprzedaży, ale też i w życiu codziennym.
  • Unikaj tego błędu, bo klienci zaczną Cię omijać. Nawet zmiana jednego określenia i słowa sprawia, że Twój produkt lub usługa nagle zaczną się lepiej sprzedawać.
  • Gdy masz zamiar napisać choć jeden, krótki tekst sprzedażowy, musisz patrzeć, myśleć i pisać jak Copywriter. Dam ci szybki sposób na to, jak się nim stać, idąc za radą, jaką dał mi Brucee Lee.
  • Najmocniejsza technika copywriterska jaką znam. Coś, co oddziela amatorów copywritingu od prawdziwych profesjonalistów.
  • Jest jedna metoda, która zabija wszystkie obiekcje - w tym "za drogo". Łatwo ją zrozumieć, ale bardzo trudno zastosować. Idea jest taka - pokaż, że Twój produkt jest...
  • Jak jednym zdaniem spieprzyć całą misternie tworzoną ofertę? Jeśli więc to serwujesz klientom, to od pierwszych słów, niszczysz zaufanie do siebie i tego, co sprzedajesz.
  • Najbardziej zdrawdliwa pokusa copywritera, która dosłownie pozbawia wartości opisywany pridukt. A Ciebie pieniędzy, bo przez to masz mniejszą sprzedaż.
  • Jakich słów użyć, by zmienić biernego oglądacza w aktywnego czytelnika i kupującego? Tylko dzięki temu możesz nawet stać się numerem jeden w swojej branży.
  • Jak pisać do klienta, który jest "zmęczony rzeczywistością" i jak go prowadzić do zakupu? Jedna rzecz go w ogóle nie interesuje, a to właśnie dają mu copywriterzy amatorzy i się dziwią, że nie chce kupować.
  • Jak to możliwe, że cud-miód-malina-tekst często zawodzi? Bo są słowa, które niszczą sprzedaż. Dowiesz się jakie i w jaki spsób ich unikać.
  • Po tym prawie 70% osób, które otworzyły wiadomość kliknęło w jakiś link! I po raz pierwszy w życiu zanotowałem ZERO wypisów. Zamiast rezygnacji miałem zamówienia. Też tak chcesz?
  • Jak "wymusić" na swoim mózgu genialne pisanie? Zobaczysz, jak siłą wepchnąć do niego właściwe słowa, by potem wiedział o co Ci chodzi, gdy chcesz napisać dobrze sprzedający tekst.
  • Zmień jedno słowo, a zmienisz znaczenie tego, co Twój klient widzi.Chcesz wiedzieć, jakie to słowo?
  • Od czego zacząć tekst, gdy chcesz oczarować klienta? Jeśli zrobisz to w ofercie, to sprawisz, że nagle będzie tego chciał...
  • Jak jedna literka spowodowała wzrost sprzedaży biletów aż o 20%? Jeśli Twoje teksty jeszcze nie sprzedają tak, jak chcesz, to znaczy, że jest w nich jedna dziurka. Albo dwie. No maksymalnie cztery, gdy brak W....
  • Jak to możliwe, że im mniej "perswazyjne" były reklamy, tym lepiej działały. Ba… im mniej było w nich informacji o zaletach samego produktu, tym skuteczniejsze się okazywały! Cud? Nie, pewna prosta zasada funkcjonowania mózgu.
  • Eksperymenty wykazały, że zdanie napisane w ten sposób znacznie częściej uznawane jest za prawdziwe. A ja powiem, jak to wykorzystać do zwiększenia sprzedaży.

14 lat

praktyki pisania tekstów biznesowych

10 lat

praktyki na rynku szkoleniowym

+10000

napisanych e-maili i tekstów sprzedażowych

+50

stworzonych specjalistycznych kursów
Dlaczego warto kupić ode mnie

Ciągle sprzedaję

Utrzymuję się z tego, co sprzedam, więc ani na chwilę nie tracę z oczu faktu, że każdy tekst musi ostatecznie prowadzić do zamówienia. Tego uczę na swoich szkoleniach. Nie "ładnego" pisania. Tylko tworzenia skutecznych biznesowo tekstów. Bo czego nauczy o sprzedaży nauczyciel, który sam tego nie robi?
Wybierz najlepszą wersję dla siebie

Co wolisz?

Oprócz samego kursu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.

Uwolnić dopaminę VIP

Pełne wsparcie po szkoleniu

799 zł
  • 25 lekcji copywritingu (tekst)
  • DO KAŻDEJ LEKCJI SEKCJA COPYBOX: m.in. jak uniknąć największego błędu w zastosowaniu każdej lekcji, konkretne przykłady jak pisać i jak nie pisać dla usług i produktów fizycznych oraz przykład z życia wzięty
  • QUIZZ utrwalający wiedzę (by lekcja przypominała Ci się w trakcie pisania)
  • PDF z podsumowaniem na koniec
  • Ocena 7 tekstów stworzonych na kursie
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam >>

Uwolnić dopaminę PRO

Kurs z analizą i oceną tekstu

197 0 zł
  • 25 lekcji copywritingu (tekst)
  • DO KAŻDEJ LEKCJI SEKCJA COPYBOX: m.in. jak uniknąć największego błędu w zastosowaniu każdej lekcji, konkretne przykłady jak pisać i jak nie pisać dla usług i produktów fizycznych oraz przykład z życia wzięty
  • QUIZZ utrwalający wiedzę (by lekcja przypominała Ci się w trakcie pisania)
  • PDF z podsumowaniem na koniec
  • Ocena 1 tekstu stworzonego na kursie
  • 60 minut konsultacji na Skype
Zamawiam za 0 zł >>

Uwolnij dopaminę FREE

Sam kurs w wersji e-mailowej

Bezpłatnie
  • 25 codziennych e-maili
  • DO KAŻDEJ LEKCJI SEKCJA COPYBOX: m.in. jak uniknąć największego błędu w zastosowaniu każdej lekcji, konkretne przykłady jak pisać i jak nie pisać dla usług i produktów fizycznych oraz przykład z życia wzięty
  • QUIZZ utrwalający wiedzę (by lekcja przypominała Ci się w trakcie pisania)
  • PDF z podsumowaniem na koniec
  • Ocena 7 tekstów stworzonych na kursie
  • 60 minut konsultacji na Skype
Rejestruję się >>
Chcesz mieć WSZYSTKIE kursy Darka? KLIKNIJ i zobacz, co dostaniesz, gdy kupisz Słownego Sprzedawcę >>

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo