Jak copywriter wykorzystuje emocje czytelnika
Powszechna jest marketingowa prawda o tym, że ludzie podejmują decyzje pod wpływem emocji, a potem uzasadniają je za pomocą logiki. Jak więc wykorzystać emocje w ofercie tak, by ta nabrała wiatru w żagle i osiągnęła cel – szybką i dużą sprzedaż? Nawet w przypadku produktów, których proces kupna powinien być […]
Pierwsze miejsce to nie wszystko
No i stało się, spadłem z mojej ulubionej pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania Google, na słowo copywriting. Biorąc pod uwagę fakt, że od roku niczego specjalnego nie robiłem, by utrzymać tę pozycję, to i tak długo się utrzymałem. Nie wiadomo też na jak długo, bo już kilkakrotnie na kilka dni […]
Ile śmieci produkuje Copywriter?
Większość pracy skutecznego Copywritera to śmieci. Dość zaskakujące stwierdzenie, prawda? Mało kto skłonny byłby do przyznania się, że spora część jego pracy, nadaje się do wyrzucenia. Prawdopodobnie, zadajesz sobie teraz pytanie, skąd wziąłem tak drastyczną ocenę copywriterskiej twórczości? Do takich wniosków doprowadziła mnie książka Elmera Wheelera Tested Sentences That Sells. […]
Siła tekstu
Pewnego ranka, jeden z moich klientów tak przywitał mnie na Gadu Gadu: Jesteś? Wiesz co, ta oferta działa! Sama! Nic jeszcze nie zrobiliśmy, nawet strona nie jest jeszcze wypozycjonowana, a już mamy klienta. I to poważnego…. Dlaczego o tym piszę? Bo moim zdaniem niewiele osób traktuje poważnie teksty na swoich […]
Pisanie tekstów – prosta metoda
Jak często zdarza Ci się ślęczeć nad pisaniem tekstu, który w żaden sposób nie chce ułożyć się w zgrabną całość? Znasz to uczucie – przeczytałeś wszystkie dostępne informacje, wiesz prawie wszystko na zadany temat, ale masz problem z przelaniem tego na papier lub do edytora tekstów. W tej sytuacji możesz […]
SMO – skuteczna strategia promocji serwisu internetowego
Przemyślana inwestycja w treść serwisu internetowego jest o wiele bardziej efektywna w pozyskiwaniu odwiedzających, niż płatna reklama. O ile więcej? 1427%! Taki jest wynik zastosowania Social Media Optimisation. Jak wykorzystać tę technikę do zwiększenia odwiedzalności?
Dobra wiadomość dla właścicieli serwisów internetowych, którzy pragną osiągnąć sukces
Jedną z najważniejszych przyczyn, dlaczego ludzie ponoszą porażkę w biznesie on-line jest brak wartościowej treści na stronach. Odkryj, jak wykorzystując jedną prostą strategię osiągnąć zaskakujące rezultaty i zagwarantować sobie wysoki stopień konwersji wśród odwiedzających serwis.
FAQWAY jako skuteczna forma perswazji w Internecie
Każda wizyta na stronie internetowej to konwersacja. Każde kliknięcie to pytanie. Witryny, które nie odpowiadają na pytania internautów skazane są na śmierć i zapomnienie. Uratuj swoją Stronę, zanim będzie za późno. Wykorzystaj do tego potężną i niewyczerpalną siłę, jaka kryje się za pytaniami zadawanymi przez internautów. W Internecie nic nie […]
Jaki wpływ na skuteczność oferty ma modelowanie klienta?
Modelowanie klienta to niezwykle skuteczna technika pisania przekonujących ofert. Polega ona na dostosowaniu się do modelu świata czytelnika i sprawia, że odbiorca dobrze przygotowanej oferty jest bardziej otwarty na naszą argumentację. To oczywiście w prosty sposób zwiększa sprzedaż. Oto, jak łatwo wykorzystać tę technikę.
Trzy kroki do napisania dobrego tekstu na stronę www
Jeśli masz stronę w Internecie, przez cały czas rywalizujesz z milionami innych serwisów o czas i uwagę internautów. Poprzez dobrze napisane teksty szanujesz czas czytelnika a także budujesz zaufanie do siebie i wiarygodność. Przejrzysta i konkretna argumentacja jest też najbardziej przekonująca. To wszystko przekłada się na konkretne zyski dla prowadzących ebiznes.
Co to znaczy 'dobry tekst' na stronie internetowej? Przede wszystkim podporządkowanie treści ściśle określonemu celowi...
Jeśli zwierzę nie szczeka…
..to nie jest pies, jeśli tekst nie sprzedaje, to nie jest reklama.
Przeglądałem dziś polskie strony w Internecie poświęcone copywritingowi. Zauważyłem, że zdecydowana większość z nich kładzie nacisk na słowo 'kreacja'. Amatorskie strony z kolei akcentują biegłość posługiwania się językiem polskim. Jedno i drugie jest bardzo ważne w copywritingu, ale...
Marketing – droga donikąd?
Od dwóch tygodni, dzień w dzień, siedzę nad artykułami na moją stronę. Nie jest to łatwe, ponieważ pracuję dwanaście godzin na dobę i pozostaje mi niewiele czasu na cokolwiek innego. Niewiele jednak brakowało, a cały mój wysiłek mógł pójść na marne.