Jak konstruować krótkie teksty, które tylko WZBUDZAJĄ CIEKAWOŚĆ i rozpalają pragnienie zakupu?
Metoda tworzenia list skompresowanych korzyści
Masz przed sobą pierwszy artykuł z serii Text Pistols. Jego celem jest nauczenie Cię tworzenia list skompresowanych korzyści. Są to bloki tekstów, za których pomocą w szybki i bardzo sugestywny sposób pokazujesz czytelnikom, dlaczego warto kupić to, co opisujesz. Artykuł jest bardzo praktyczny i pokazuje Ci wszystko od zera do gotowej listy. Zobaczysz tu mnóstwo przykładów.
Dzięki listom skompresowanych korzyści Twój czytelnik zapozna się ze wszystkim, co go może skłonić do zakupu nawet wtedy, gdy nie lubi, nie chce albo nie ma czasu czytać. Często się tak zdarza, że jeden z elementów listy jest TYM powodem, który skłania klienta do zakupu. Bez takiej listy narażasz się na to, że ktoś, kto nawet potrzebuje Twojego produktu lub usługi wyjdzie ze strony, bo nie przeczyta tego, co dla niego ważne.
Gdy tworzysz tekst nigdy nie zakładaj, że ktoś go przeczyta. Ty musisz się o to postarać i to świadomie, celowo, a nie na zasadzie "jak będzie zainteresowany, to przeczyta". Nie przeczyta, jeśli nie podasz mu treści w przyjazny sposób. Lista skompresowanych korzyści jest najlepszym sposobem na to, by czytelnik zapoznał się z tym, co najważniejsze w treści.
Tekst, którego klient nie przeczyta nie przekona go do zakupu. Za każdym razem, gdy taka osoba wchodzi na stronę i nie zapoznaje się z treścią natychmiast tracisz klienta. Ile na tym tracisz? Policz. Jak widzisz, cena tego artykułu zwróci Ci się już po zakupach pierwszych klientów, którzy wreszcie przeczytają, że masz to, czego szukają.
Artykuł powstał na podstawie mojego 17-letniego doświadczenia w tworzeniu tekstów sprzedażowych dla różnych branż. To nie teoria, a praktyka. Tego, co tu przeczytasz nikt inny Cię nie nauczy 🙂
Oczywiście możesz sobie powiedzieć: ok, super, jak będę potrzebować, to kupię. Serio? Jak będziesz potrzebować? Przecież teraz tego potrzebujesz 🙂 Każdy tekst, który tworzysz potrzebuje listy skompresowanych korzyści. Chyba, że masz gdzieś, czy klient go przeczyta i kupi?
Co znajdziesz w artykule?
- Szokujący fakt. Na początek pokażę Ci, czym różni tekst, który jest czytany przez klientów do tego, który jest od razu pomijany. Dzięki liście skompresowanych korzyści Twojego tekstu nie da się pominąć.
- Trzy elementy, które przekonują do przeczytania i zakupu. Pierwszy sprawia, że czytelnik od razu zakłada, że przeczyta coś konkretnego bez lania wody. Drugi sprawia, że nie może nie zacząć tego czytać. Trzeci sprawia, że nie może przestać, bardzo często aż do momentu, gdy tego nie kupi! Ty też możesz tak pisać.
- Jak upakować więcej treści w treści? Logiczna metoda tworzenia treści, która pokazuj klientom więcej korzyści z zakupu niż jakikolwiek inny sposób. Gdy to dostrzeżesz, prawdopodobnie uśmiechniesz się i pomyślisz: to oczywiste! A jednak prawdopodobnie ciągle popełniasz ten błąd.
- Dlaczego nie wystarczy napisać "kup teraz", by klienci potulnie kupowali coś, czego pragną? Poznasz mechanizm obronny na literę "O", który musisz wyeliminować, by przekonać do sprzedaży.
- Jaki rodzaj interakcji z tekstem sprawia, że czytelnik kupuje, mimo, że nie chciał? Pokażę Ci JEDYNY element tekstu, który doprowadza ich do zamówienia. Tylko tego potrzebujesz, by Twoja sprzedaż rosła, a nie spadała. Nie ma tu ani grama perswazji.
- Jak stworzyć od zera listę elementów, które tworzą najbardziej przekonującą część tekstu? A potem tylko ją przepisujesz w podany przeze mnie sposób. Dlatego sprzedaż jest prosta.
- 12 typów list skompresowanych korzyści z dużą liczbą inspirujących przykładów. W wielu przypadkach ich czytanie sprawia, że umysł zaczyna je od razu tworzyć!
Co wolisz?
Oprócz samego artykułu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Text Pistols 1
Artykuł plus konsultacje
- Dostęp do artykułu
- Ocena 3 opisów
- 60 minut konsultacji online
Text Pistols 1
Artykuł plus ocena opisu
- Dostęp do artykułu
- Ocena 1 opisu
- 60 minut konsultacji online
Text Pistols 1
Sam artykuł
- Dostęp do artykułu
- Ocena opisu
- 60 minut konsultacji online