Storyselling - tak się teraz łatwo sprzedaje bez presji na kliencie i... sobie!
Dzięki temu fajnie się kupuje, bo fajnie się to czyta
Chcesz sprawić, by klient był tak zasłuchany (lub zaczytany) w to, co mówisz lub piszesz o produkcie lub usłudze, że finalnie kupuje to bez obiekcji?
Kto by nie chciał? Tylko, że to brzmi jak bajka. Tymczasem to rzeczywistość. Storysellingowe teksty wywierają ogromny wpływ na myśli o zakupie. Nawet osoby, które nie mają zamiaru niczego kupić zaczynają fantazjować…
Jak widzisz, można pisać tak, że myśl o zakupie staje się obsesją. Obiekcje przestają mieć znaczenie, gdy klient otwiera się na zakup - jak kwiaty na słońce. Dzieje się tak, ponieważ nie musi się bronić przed perswazją i naciskiem sprzedającego. Do tego dochodzi element zaskoczenia, po którym czytelnik staje się bardzo otwarty na sugestie.
Wszystko zawarłem w artykule, do którego dostęp otrzymasz po zakupie. Będzie na Ciebie czekał w panelu, po zalogowaniu. Dzięki temu, że to tekst, łatwo będzie Ci ogarnąć całość, uczyć się w swoim tempie i śledzić dziesiątki przykładów. Pokażę Ci, jak ja korzystam ze Storysellingu. A robię to już osiemnasty rok, więc mam pewne doświadczenie.
Przez te 18 lat pisania odkryłem, że sprzedaż zaczyna się od zmiany przekonań u klienta. A wiesz, jak jesteśmy odporni na zmiany przekonań? Bronimy ich rękoma i nogami. A nawet bardzo krótka historia podana w odpowiedni sposób jest w stanie natychmiastowo przestawić kropki w umyśle.
A tak się artykułzaczyna:
Co wolisz?
Oprócz samego artykułu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Text Pistols 2
Artykuł plus konsultacje
- Dostęp do artykułu
- Ocena 3 opisów
- 60 minut konsultacji online
Text Pistols 2
Artykuł plus ocena opisu
- Dostęp do artykułu
- Ocena 1 opisu
- 60 minut konsultacji online
Text Pistols 2
Sam artykuł
- Dostęp do artykułu
- Ocena opisu
- 60 minut konsultacji online