Jak napisać jedno lub dwa zdania, które natychmiast tworzą poczucie dużej wartości tego, co opisujesz?
Niemożliwe? To łatwe!
Gdy widzimy obietnice takie jak ta z nagłówka, to natychmiast pojawia się ostrzeżenie: to nie może być takie proste!
Dlatego skuteczne teksty nie opierają się na obietnicach. Potrzebujesz czegoś, co przekona czytelnika do wartości tego, co opisujesz. To najtrudniejsze zadanie dla copywritera. Chyba, że wolisz sobie je ułatwić i za pomocą pierwszego zdania lub dwóch dać klientowi wewnętrzne przekonanie o dużej wartości tego, co ma przed sobą.
Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu pewnej znanej zasady psychologicznej. W artykule pokazuję przykład jak zmiana dwóch pierwszych zdań w reklamie zwiększyła jej skuteczność aż o 43%! Do napisania takich zdań nie potrzebujesz żadnego talentu. Prosty proces, jaki opisuję daje Ci cztery opcje wykorzystania tej właściwości umysłu klienta do natychmiastowej zmiany postrzegania.
Takie zdania możesz wykorzystać wszędzie: w reklamie, poście do SM, na Landing Page albo w artykule. Wystarczy około 10-15 minut by je napisać.
A tak się artykułzaczyna:
Co wolisz?
Oprócz samego artykułu daję Ci do wyboru dwa rodzaje wsparcia. Dzięki nim już nigdy więcej nie będziesz się zastanawiać – czy ten tekst jest dobry, bo ja Ci szybko odpowiem na to pytanie i wyjaśnię, co zrobić, by był lepszy.
Text Pistols 4
Artykuł plus konsultacje
- Dostęp do artykułu
- Ocena 3 opisów
- 60 minut konsultacji online
Text Pistols 4
Artykuł plus ocena opisu
- Dostęp do artykułu
- Ocena 1 opisu
- 60 minut konsultacji online
Text Pistols 4
Sam artykuł
- Dostęp do artykułu
- Ocena opisu
- 60 minut konsultacji online