Sprawdź, co może być lepiej

Bezpłatny audyt

Dlaczego za darmo sprawdzam teksty i strony?

Żyję z pisania i szkoleń. Ciężko jednak zaufać komuś obcemu, który chce dużą kasę za wystukanie kilku zdań na komputerze lub kilka lekcji pisania.

Pomyślałem, że taka szybka pomoc da Ci jasną odpowiedź na pytanie: czego potrzeba, by Twój tekst był dobrą inwestycją, a nie tylko zbędnym wydatkiem?

W 3 minuty dowiesz się, jak sprzedać więcej?

Nie daj się nabrać. "Ładne" teksty cieszą oko, ale najczęściej słabo sprzedają. Dlaczego?

Gdy klient wchodzi na Twoją stronę lub czyta tekst, nie szuka poezji tylko prostej odpowiedzi na pytanie: czy to mi pomoże w realizacji moich celów? Ma kilka konkretnych pytań i szuka konkretnych odpowiedzi. Gdy mu je dasz - rośnie szansa, że kupi od Ciebie.

Twój tekst lub stronę ocenię pod kątem odpowiedzi na 11 najważniejszych pytań klienta.

Od razu zobaczysz, co trzeba poprawić, by zwiększyć skuteczność strony lub tekstu.

Co mogę dla Ciebie sprawdzić?

  • Strony internetowe. Dowiesz się na ile faktycznie strona realizuje cel: pozyskanie klienta.
  • Newslettery i treści e-maili. Moim zdaniem każdy e-mail i newsletter ma prowadzić klienta do zakupu.
  • Materiały i treści promocyjne. Dowiesz się, czego brakuje Twoim ulotkom, katalogom i innym treściom.
  • Content Marketing. Jeśli publikujesz artykuły, to po to, by zdobywały klientów? Sprawdzę je.

Ile to kosztuje?

Prześlij mi link do strony lub tekst na adres e-mail: darek@dynanet.pl

Ja go sprawdzę pod kątem 11 najważniejszych pytań klienta i prześlę Ci e-mailem dokument z wynikiem testu. To będzie szybka odpowiedź: brakuje tego i tego, a tu musisz to zmienić. Dzięki temu bardzo szybko dowiesz się, co trzeba poprawić w tekście lub na stronie.

Wysłanie takiego tekstu lub strony do niczego Cię nie zobowiązuje. Otrzymasz ode mnie odpowiedź i ani jednego e-maila więcej. No, chyba, że o to wyraźnie poprosisz.

Jeśli moja odpowiedź się przedłuży - poczekaj cierpliwie, widocznie wiele osób na raz przysłało swoje teksty i muszę je sprawdzić po kolei. Na pewno odpowiem w ciągu 3 dni roboczych (w weekendy nie pracuję).

Jak wygląda płatny audyt copywriterski?

01

Analiza sytuacji

Zanim cokolwiek sprawdzę, przesyłam zestaw pytań marketingowych, który pomoże mi ustalić miejsce firmy i produktu na rynku oraz cele, jakie ma realizować strona.
02

Aanaliza tekstów

Po otrzymaniu odpowiedzi w ich kontekście analizuję wskazane strony lub całą witrynę. Znajdę "dziury", przez które uciekają Ci klienci z pieniędzmi. Odkryję, dlaczego nie czytają Twoich e-maili. Czemu ulotki nie działają, a broszury lądują od razu w koszu na śmieci.
03

Sesja na żywo

Zamiast wysyłać suche informacje, na żywo i z pełnym zaangażowaniem wyjaśnię Ci każdy szczegół. Na bieżąco zadajesz pytania i otrzymujesz konkretne odpowiedzi.
04

Opcja: nowe teksty

Jeśli po audycie zlecisz mi napisanie tekstów - opłacona faktura za audyt stanie się zaliczką na poczet tego zlecenia. Zamów audyt i sprawdź, czego jeszcze brakuje Twojej stronie. Potem zdecyduj, czy chcesz ją poprawiać samodzielnie, czy z moją pomocą.
Chcesz się nauczyć samemu oceniać teksty i stron?

Pomogą Ci te kursy:

Poniżej trzy kursy online dostępne od ręki w wersji wideo, audio i tekstowej.  Jeśli chcesz uczyć się (albo pracowników) bez wyjazdów i w swoim tempie, polecam te kursy: 

Siła Strony
Albo szybko nauczysz się włączać zielone światło w głowie klienta, albo on szybko opuści Twoją wypieszczoną stronę Internetową. Co wolisz?
Learn More
6 stopni sprzedaży
Nauka pisania bardzo skutecznych tekstów sprzedażowych z wykorzystaniem 6 podstawowych pytań klientów.
Learn More
Siła Wyrazu
Podstawowy kurs pisania tekstów, które zaciekawią i zainteresują klientów i mogą ich doprowadzić do zamówienia. Od tego wszystko się zaczyna.
Learn More