Zadziwiająca Marketingowa Porada, Którą Osobiście Przywiozłem Prosto Z Piekła
Wczoraj przejechałem dokładnie 66,6 km, prosto do Piekła (i z powrotem), by napisać dla Ciebie ten artykuł.
Poważnie.
Wszystko po to, by opowiedzieć Ci o pewnej banalnej technice przyciągania uwagi i wyróżniania się w Internecie.
Powiedz, czy skusił Cię do przeczytania tego artykułu ten dziwaczny nagłówek? Po co pytam… Przecież czytasz 🙂 A zamieszczone tu zdjęcia? Nie sprawiają, że treść staje się bardziej intrygująca?
Widzisz, warto czasami do swojego tekstu (także oferty sprzedażowej) dodać coś… dziwnego. Coś, co nie musi mieć bezpośredniego związku z tematem, ale wzbudzi zainteresowanie czytelnika, przyciągnie jego uwagę i podkręci zainteresowanie.
Ja pojechałem do Piekła…
To niewielka wioska nad Wisłą, w pobliżu Białej Góry, w której tak naprawdę nie ma nic ciekawego. Poza jednym – piekielną nazwą. Ta właśnie nazwa sprawia, że to miejsce budzi zainteresowanie. Nawet jeden z moich znajomych z branży reklamowej pytał, czy da się tam wynająć biuro, bo chciał mieć adres: Piekło 666. Naprawdę. Czego to ludzie nie robią, by wzbudzić zainteresowanie?
No właśnie, a co Ty robisz..? Czy liczysz na to, że zwykła oferta, jakich tysiące w Internecie porwie klientów jak tornado i rzuci ich wprost w Twoje objęcia?
A co możesz zrobić?
Uatrakcyjnić swoją ofertę, dodając do niej jakieś pikantne szczegóły. Mogą być dziwne, obrzydliwe, kontrowersyjne, ale muszą być prawdziwe. Proponuję Ci wykorzystać lansowaną przeze mnie Wielką Siódemkę pytań, by znaleźć coś w swoim produkcie, co nada mu piekielnego wymiaru.
Poniżej podaję Ci 7 przykładów, które pochodzą z mojego zbioru najlepszych nagłówków w historii. Te się sprawdziły, więc może znajdziesz i dla siebie odrobinę inspiracji piekielnej?
Przykłady:
KTO?
Zdesperowana kobieta zrzuciła 125,6 kg dzięki tej zadziwiającej diecie
CO?
Żona właściciela sklepu z częściami samochodowymi zeznaje pod przysięgą, że nigdy nie posłużyła się seksem, by uzyskać od dostawców tak niskie ceny na wszystkie podzespoły
ILE?
17 akcji, których powinieneś pozbyć się natychmiast!
GDZIE?
Zadziwiający biznes, który możesz nosić ze sobą w portfelu
KIEDY?
38 zabawnych i prostych sposób zarobienia 500 dolarów w przyszłym tygodniu
JAK?
Kto by się przejmował, że ten sprzedawca zachowuje się trochę jak pajac – zobacz, jakie on oferuje zniżki!
DLACZEGO?
Dlaczego mieszkańcy Vermont są zdrowsi, szczuplejsi, zawsze wyglądają młodo i żyją dłużej niż ludzie z jakiegokolwiek innego stanu USA?
I Tyle. Naprawdę postaraj się uatrakcyjnić swoje teksty.
Darku gratuluje poświęcenia. Byłeś tam tylko na potrzeby tego artykułu? Jeśli tak to podziwiam.
Tak, pojechałem tam specjalnie na potrzeby tego krótkiego artykułu. Dla moich czytelników gotów jestem udać się nawet do Piekła…
Seth Godin w swojej książce „Bronza Krowa” uczy, aby każdy produkt czy usługa była właśnie tego typu, czyli „wyróżniająca się”.
Darku, jesteś bardzo dobrym tekściarzem i czuję wielką energię w Twoich tekstach.
Muszę przyznać, że poświęciłeś się 🙂 pogratulować.
@gdaq: Dla moich czytelników prawie wszystko… 🙂
Nuda zabija Ciekawość. To racja. Mam nadzieję, że pytania, które opublikowałeś pomogą mi pisać ciekawiej. Jeszcze dzisiaj wykorzystam to w praktyce. Pozdrawiam