Jak napisać dobre Case Study
Chcesz szybko przekonać swojego klienta do zakupu? Udowodnij mu, że spełnisz wszystkie obietnice zawarte w ofercie sprzedaży. Albo jeszcze lepiej – pokaż, że dajesz jeszcze więcej niż obiecujesz!
6 elementów skutecznej oferty – składnik 4
Kolejnym elementem skutecznej oferty reklamowej jest opowieść – storytelling. Mamy już zebrane fakty, na temat produktu, spisane korzyści i sprecyzowane USP.
Siła tekstu
Pewnego ranka, jeden z moich klientów tak przywitał mnie na Gadu Gadu: Jesteś? Wiesz co, ta oferta działa! Sama! Nic jeszcze nie zrobiliśmy, nawet strona nie jest jeszcze wypozycjonowana, a już mamy klienta. I to poważnego…. Dlaczego o tym piszę? Bo moim zdaniem niewiele osób traktuje poważnie teksty na swoich […]
6 elementów skutecznej oferty – składnik 3
Niezależnie od tego, co sprzedajesz i jak doskonały jest Twój produkt, przygotowując ofertę reklamową musisz odpowiedzieć sobie na jedno, zasadnicze pytanie.
Opis produktu kluczem do zwiększenia sprzedaży
Prowadząc biznes internetowy, prędzej czy później stajemy przed trudnym zadaniem stworzenia opisów dla sprzedawanych produktów.
Początek oferty – Zagadka
Za chwilę pokażę Ci pierwszy akapit autentycznej oferty, którą dostałem do poprawienia. Ciekawe, czy odgadniesz, czego dotyczy tekst? Uprzedzam, że to trudna zagadka! A niestety mnóstwo tekstów tak brzmi.
Pisanie tekstów – prosta metoda
Jak często zdarza Ci się ślęczeć nad pisaniem tekstu, który w żaden sposób nie chce ułożyć się w zgrabną całość? Znasz to uczucie – przeczytałeś wszystkie dostępne informacje, wiesz prawie wszystko na zadany temat, ale masz problem z przelaniem tego na papier lub do edytora tekstów. W tej sytuacji możesz […]
6 elementów skutecznej oferty – składnik 2
Na pierwszym etapie tworzenia skutecznej oferty reklamowej spisywałeś wszystkie możliwe fakty na temat oferowanego produktu. Dziś przemienisz te fakty w złoto.
6 elementów skutecznej oferty – składnik 1
Jakiś czas temu miałem przyjemność tworzenia bardzo nietypowej oferty. Otóż zleceniodawca zażyczył sobie aby była ona krótka (strona A4) i bardzo konkretna.
SMO – skuteczna strategia promocji serwisu internetowego
Przemyślana inwestycja w treść serwisu internetowego jest o wiele bardziej efektywna w pozyskiwaniu odwiedzających, niż płatna reklama. O ile więcej? 1427%! Taki jest wynik zastosowania Social Media Optimisation. Jak wykorzystać tę technikę do zwiększenia odwiedzalności?
Reklama w Internecie – Jak uniknąć wspierania konkurencji?
John Caples, legendarny twórca bardzo skutecznych reklam, powoływał się na taką myśl Johna W. Blake:
Copywriting w Internecie – Czy ty też próbujesz sprzedawać przez szybę?
Sprzedaż w Internecie opiera się na takich samych zasadach, jak handel w zwykłym sklepie. To system małych kroków…