SEO Copywriting – Jak pozyskać najbardziej wpływowych czytelników w Internecie
Najbardziej wpływowi czytelnicy w Internecie to roboty wyszukiwawcze.
Kto przetrwa w tym biznesie?
Jak rozpocząć ofertę, by przyciągnąć uwagę do tekstu? Jednym ze sposobów jest lead w formie newsa. Właściwie to jeden z najlepszych aktualnie sposobów.
Interesujące teksty na stronę internetową – 26 pomysłów na napisanie ciekawych artykułów
Pokażę ci dziś 26 sprawdzonych sposobów na wypełnienie twojej witryny ciekawymi tekstami.
Dobra wiadomość dla właścicieli serwisów internetowych, którzy pragną osiągnąć sukces
Jedną z najważniejszych przyczyn, dlaczego ludzie ponoszą porażkę w biznesie on-line jest brak wartościowej treści na stronach. Odkryj, jak wykorzystując jedną prostą strategię osiągnąć zaskakujące rezultaty i zagwarantować sobie wysoki stopień konwersji wśród odwiedzających serwis.
FAQWAY jako skuteczna forma perswazji w Internecie
Każda wizyta na stronie internetowej to konwersacja. Każde kliknięcie to pytanie. Witryny, które nie odpowiadają na pytania internautów skazane są na śmierć i zapomnienie. Uratuj swoją Stronę, zanim będzie za późno. Wykorzystaj do tego potężną i niewyczerpalną siłę, jaka kryje się za pytaniami zadawanymi przez internautów. W Internecie nic nie […]
Jak zdobyć uwagę w Internecie?
I Ty możesz już od zaraz zdobyć uwagę internautów. Wystarczy, że stworzysz silny przekaz marketingowy i umiejętnie go zaprezentujesz odbiorcom.
Wygrać przetarg
Dziś prezentuję kolejny wpis z cyklu: Nowa Wersja Reklamy. Na warsztat wziąłem ofertę zaprezentowaną do oceny na forum merytorium.pl. Tym razem dotyczy ona szkolenia na temat przetargów.
Slogan – porażająca broń marketerów
„W świecie przeładowanym informacjami jedyną ścieżką rozwoju jest poszukiwanie wyjątkowości” – Seth Godin Ale jak to skutecznie wykonać?
Copywriting jako opowieść o produkcie
„Nie ma innego wyjścia: albo zaczniesz opowiadać historie, które konsumenci zechcą powtarzać, albo wypadniesz z gry”. Seth Godin w swojej książce „Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa.” pisze tak: „Wyłącznie opowieści, które wywołują reakcję „Aż trudno w to uwierzyć!” mogą być skuteczne, mogą pozostawić sobie ślad i mają […]
Jak przemienić stronę główną serwisu w skuteczne narzędzie marketingowe?
Co się stanie, gdy połączymy użyteczność serwisu z mocnym copywritingiem?
Pułapka kreatywności
Przeprowadziłem ostatnio ciekawy eksperyment copywriterski. Stworzyłem naprawdę fajny tekst reklamowy. Napisany poprawną polszczyzną, opowiadający historię z czytelnikiem w roli głównej.
Jaki wpływ na skuteczność oferty ma modelowanie klienta?
Modelowanie klienta to niezwykle skuteczna technika pisania przekonujących ofert. Polega ona na dostosowaniu się do modelu świata czytelnika i sprawia, że odbiorca dobrze przygotowanej oferty jest bardziej otwarty na naszą argumentację. To oczywiście w prosty sposób zwiększa sprzedaż. Oto, jak łatwo wykorzystać tę technikę.