Kategoria Teksty z mojego newslettera Liczba artykułów: 34

Brakuje Ci klientów?

Co robię, gdy “brakuje” mi klientów?

Jeśli zajmujesz się biznesowo copywritingiem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że za bardzo przejmujesz się pisaniem, a za mało sobą. To wniosek po wielu indywidualnych warsztatach. 

Mistrz sprzedaży

Jak nauczyłem się dobrze sprzedawać?

Wiele osób pisze do mnie, że ma problem z rozpoczęciem. Rozpoczęciem tekstu na Landing Page, do artykułu, czy posta na Facebooku. Za chwilę dam Ci rozwiązanie tego problemu.

Jak zwiększyć sprzedaż

Zimna wojna w sprzedaży?

Jednym z najczęstszych powodów, dla których klienci odrzucają oferty zakupu jest proste zdanie: "TO NIE DLA MNIE". Musisz nauczyć się eliminować ten opór. Najlepiej szybko. Jeśli ich z tym zostawisz - stracisz.

Jak przekupić klienta by kupił?

TAK, wiem, że nie jesteś w nastroju.  Każdemu może się przydarzyć. Mówię o nastroju do kupowania. Pewnie w ogóle teraz o tym nie myślisz. Tak, jak Twoi klienci.

Co Ty wiesz o sprzedawaniu?

Myślę, że większość czytelników ma problem marketingowy, taki, jak Michał, który do mnie napisał. Pokażę Ci fragment e-maila, a zaraz po nim copywriterskie rozwiązanie problemu. Nie możesz tego przegapić.

Efekt domina w copywritingu

Dylemat ameby

Gdy nie wiesz, co napisać, a tworzysz (lub musisz stworzyć) jakikolwiek tekst, płacisz za to najwyższą cenę. Sprawdź, czy i ty popełniasz ten błąd. Jeśli tak, to zniżasz się wtedy do poziomu ameby. 

Pułapki e-mailmarketingu

Pan tu nie stał

“Tego znaku tu nie było!” Ta historia powtarza się, odkąd istnieją samochody, policja i znaki. A potem mandat. Ale marketerzy płacą znacznie wyższą cenę, niż te kilkaset złotych i parę punktów karnych. Możesz tego uniknąć! 

Zaproszenie na seans

Pewnego dnia, rano, otrzymałem niespodziewaną wiadomość e-mail. Tak, wiem, codziennie zasypują nas niechcianym spamem, więc niby nic wyjątkowego. Jednak tym razem treść mnie powaliła.

6 łyków perswazji

Daj mi 3 kwadranse, a ja Ci pomogę zwiększyć skuteczność każdego tekstu. Bo to, co Ci zaproponuję powinno Ci zająć 3 interwały czasowe po 15 minut i dać więcej konwersji i pieniędzy. Pasuje?

Czy to Twój szczęśliwy dzień?

“Wiem, o czym myślisz. Wystrzelił sześć czy pięć razy? Szczerze mówiąc, w całym tym zamieszaniu, sam straciłem rachubę. Ale pamiętając o tym, że to Magnum 44...

Królowa copywritingu

Obserwuję ciekawe zjawisko. Gdy ktoś musi coś o sobie powiedzieć, to ma najczęściej z tym problem. Nie wie, co powiedzieć, co jest ważne, dlatego opowiada bez ładu i składu. Im mniej wie, tym więcej mówi.