Kategoria Teksty z mojego newslettera Liczba artykułów: 31

Marketingowy Rachunek Sumienia

Patrzysz czasem na gwiazdy? Bo one patrzą na Ciebie. Twoje cele, marzenia, aspiracje czekają w kolejce do spełnienia. Tylko że ta kolejka jest długa.

Incepcja sprzedażowa w copywritingu

Pewnego dnia, rano, straciłem 45 minut przez błąd, który może pomóc Ci szybko przekonać klienta do zakupu. Do nowego biura dostałem 2 zestawy kluczy.

Show, don’t tell czy Show and tell?

W zeszłym roku wybrałem się z ciekawości na tak zwane warsztaty malarskie. Mądra pani pokazała nam obraz. Wzburzone morze i halsujący żaglowiec.

Bogactwo

Mam chyba za długi język. Pewnego razu, podczas nagrywania szkolenia wypaliłem: “KAŻDY produkt możemy sprowadzić do jednej z 4 kategorii. Dzięki temu,  zawsze mówmy o czymś bardzo istotnym i cennym dla klienta.”

NEWSLETTER COPYWRITERA

Od 6 stycznia 2014 prawie codziennie piszę newsletter z poradami o copywritingu. Długi na 3-4 strony A4. Jedni go nienawidzą, inni uwielbiają. Chyba nikt nie pozostaje obojętny. Zaczęło się od…