Sekret skuteczności mojej najlepszej oferty sprzedażowej
Dwa tygodnie temu, w sobotę wieczorem wylądowałem na prywatnej imprezie karnawałowej. Impreza była z dziećmi i akurat bawiłem się z nimi na górze domu, gdy usłyszałem te dźwięki z dołu. Byłem lekko zaskoczony, przy czym bawią się moi inteligentni i dobrze wykształceni znajomi.
A.I.C.A.
“Gdyby logika sprzedawała, to filozofowie byliby najlepszymi handlowcami” – tak odpowiedziałem na wątpliwość jednej z osób, która uczestniczyła w moim zeszłotygodniowym szkoleniu z copywritingu.
Zaskakujący przepis na dochodową akcję promocyjną
Jest jeden sposób na promocje w Internecie, które nie wiążą się z żadnym ryzykiem utraty zaufania klientów.
Zanim zrobisz świąteczną promocję cenową
Dobra akcja promocyjna prowadzi nie tylko do gwałtownego przyrostu gotówki u sprzedawcy. Może też wyrządzić szkodę, dlatego musisz przygotować się na wszystko.
COPYWRITING: teoria vs. praktyka
Teoria copywritingu jest taka: pisz o dokuczliwych problemach klienta, a zyskasz jego uwagę, zainteresowanie i pieniądze. Musisz „docisnąć” klienta.
Jak długa powinna być oferta sprzedażowa?
Jeśli zadajesz sobie takie pytanie, to od razu skazujesz się na porażkę! Bo copywriting sprowadzony zostaje do masowej produkcji nikomu niepotrzebnych słów.
Decydujący element tekstu oferty sprzedażowej [PUŁAPKA]
Czas na decyzję. Jeśli copywriter się postarał, wiesz już, czego spodziewać się po oferowanym produkcie. Jest coś, co Cię w nim pociąga.
Napisz TO – albo bankrutuj [KRYZYSOWY COPYWRITING]
Co zrobić, by klienci Ci nieco bardziej wierzyli? I jak ich przekonać, że nie wtopią pieniędzy? Bo brak zaufania jest najczęstszą przyczyną zbyt małej sprzedaży.
Copywriting na szybko
Byłem właśnie w trakcie realizacji dwóch dużych projektów dla klientów, gdy dotarł do mnie ten e-mail. Nie miałem czasu na dodatkowe zlecenia, bo pracuję jeszcze nad Szkołą Copywritingu, którą chcę jak najszybciej udostępnić.
Oferta na kryzys [DOWÓD NA SKUTECZNOŚĆ]
Ile jest najważniejszych elementów w dobrym tekście sprzedażowym? NAJWAŻNIEJSZYCH? Logika podpowiada, że tylko jeden może być najważniejszy, ale praktyka copywritingu…
Dlaczego powinieneś to przeczytać, zanim zaczniesz pisać następny tekst sprzedażowy?
Czytasz? Udało mi się spełnić pierwszy i najważniejszy warunek skuteczności oferty.
Z warsztatu copywritera
Ten niepozorny, gościnny artykuł Kasi Kot, odsłania sekret pisania przekonujących i… entuzjastycznych tekstów na najbardziej nudne tematy. Masz nieciekawy produkt? Zobacz, jakie to może być proste: