Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • O mnie
  • Blog
  • Szkolenia
  • Kursy online
  • Usługi
  • Newsletter
  • VOD (zaloguj)
  • 12 lutego 2013
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 14 Comments
  • Copywriting

Sekret skuteczności mojej najlepszej oferty sprzedażowej

Dwa tygodnie temu, w sobotę wieczorem wylądowałem na prywatnej imprezie karnawałowej. Impreza była z dziećmi i akurat bawiłem się z nimi na górze domu, gdy usłyszałem te dźwięki z dołu. Byłem lekko zaskoczony, przy czym bawią się moi inteligentni i dobrze wykształceni znajomi.
Czytaj dalej >>
  • 15 stycznia 2013
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 25 Comments
  • Copywriting

A.I.C.A.

“Gdyby logika sprzedawała, to filozofowie byliby najlepszymi handlowcami” – tak odpowiedziałem na wątpliwość jednej z osób, która uczestniczyła w moim zeszłotygodniowym szkoleniu z copywritingu.
Czytaj dalej >>
  • 18 grudnia 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 22 Comments
  • Copywriting

Zaskakujący przepis na dochodową akcję promocyjną

Jest jeden sposób na promocje w Internecie, które nie wiążą się z żadnym ryzykiem utraty zaufania klientów.
Czytaj dalej >>
  • 13 grudnia 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 11 Comments
  • Copywriting

Zanim zrobisz świąteczną promocję cenową

Dobra akcja promocyjna prowadzi nie tylko do gwałtownego przyrostu gotówki u sprzedawcy. Może też wyrządzić szkodę, dlatego musisz przygotować się na wszystko.
Czytaj dalej >>
  • 22 listopada 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 11 Comments
  • Copywriting

COPYWRITING: teoria vs. praktyka

Teoria copywritingu jest taka: pisz o dokuczliwych problemach klienta, a zyskasz jego uwagę, zainteresowanie i pieniądze. Musisz „docisnąć” klienta.
Czytaj dalej >>
  • 25 września 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 32 Comments
  • Copywriting

Jak długa powinna być oferta sprzedażowa?

Jeśli zadajesz sobie takie pytanie, to od razu skazujesz się na porażkę! Bo copywriting sprowadzony zostaje do masowej produkcji nikomu niepotrzebnych słów.
Czytaj dalej >>
  • 13 września 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 4 Comments
  • Copywriting

Decydujący element tekstu oferty sprzedażowej [PUŁAPKA]

Czas na decyzję. Jeśli copywriter się postarał, wiesz już, czego spodziewać się po oferowanym produkcie. Jest coś, co Cię w nim pociąga.  
Czytaj dalej >>
  • 6 września 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 11 Comments
  • Copywriting

Napisz TO – albo bankrutuj [KRYZYSOWY COPYWRITING]

Co zrobić, by klienci Ci nieco bardziej wierzyli? I jak ich przekonać, że nie wtopią pieniędzy? Bo brak zaufania jest najczęstszą przyczyną zbyt małej sprzedaży.
Czytaj dalej >>
  • 28 sierpnia 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 49 Comments
  • Copywriting, Przykłady ofert

Copywriting na szybko

Byłem właśnie w trakcie realizacji dwóch dużych projektów dla klientów, gdy dotarł do mnie ten e-mail. Nie miałem czasu na dodatkowe zlecenia, bo pracuję jeszcze nad Szkołą Copywritingu, którą chcę jak najszybciej udostępnić.
Czytaj dalej >>
  • 9 sierpnia 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 10 Comments
  • Copywriting

Oferta na kryzys [DOWÓD NA SKUTECZNOŚĆ]

Ile jest najważniejszych elementów w dobrym tekście sprzedażowym? NAJWAŻNIEJSZYCH? Logika podpowiada, że tylko jeden może być najważniejszy, ale praktyka copywritingu…
Czytaj dalej >>
  • 19 lipca 2012
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 23 Comments
  • Copywriting

Dlaczego powinieneś to przeczytać, zanim zaczniesz pisać następny tekst sprzedażowy?

Czytasz?  Udało mi się spełnić pierwszy i najważniejszy warunek skuteczności oferty.
Czytaj dalej >>
  • 11 kwietnia 2012
  • Katarzyna Kot
  • 23 Comments
  • Copywriting

Z warsztatu copywritera

Ten niepozorny, gościnny artykuł Kasi Kot, odsłania sekret pisania przekonujących i… entuzjastycznych tekstów na najbardziej nudne tematy. Masz nieciekawy produkt? Zobacz, jakie to może być proste:
Czytaj dalej >>
1 2 3 4 5 … 9
Cud Marketingowy
Uwolnić Dopaminę

Popular Posts

Sztuczna inteligencja i teksty
22 marca 2024 / Copywriting
AI czy “AJ?” Warto iść za nowym trendem i zlecać pisanie sztucz
23 stycznia 2023 / SI
Czy sztuczna inteligencja zastąpi copywriterów? Chat GTP-3 (4) daje
10 maja 2022 / Copywriting
Sprzedawcy są z Marsa, a klienci z Wenus – jak copywriterska Ma

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

 

  • Psychostrategia
  • Psychowriting
  • Alchemik marketingowy

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00