Copywriting kursy online i szkolenia. Copywriting kursy online i szkolenia.
  • Start
  • Psychoblog
  • Szkolenia
  • Psychokursy
  • Usługi
  • Psycholetter
  • VOD (zaloguj)
  • 28 lipca 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 2 Komentarze
  • Copywriting

Ostateczne wyjaśnienie, jak działa ten podły, perswazyjny copywriting?

Niektórych ludzi oburza korzystanie z tak zwanego perswazyjnego copywritingu. Mówią i piszą, że to nieetyczne, podłe i złe. I…
Czytaj dalej >>
  • 26 lipca 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 10 Komentarze
  • Copywriting

Skuteczne odchudzanie… oferty sprzedażowej

Bardzo łatwo można zdobyć uwagę w Internecie. Ale równie szybko można ją stracić. Tak naprawdę niewiele potrzeba by przyciągnąć na chwilę klienta do oferty.
Czytaj dalej >>
  • 19 lipca 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 6 Komentarze
  • Copywriting

Zadziwiająca Marketingowa Porada, Którą Osobiście Przywiozłem Prosto Z Piekła

Wczoraj przejechałem dokładnie 66,6 km, prosto do Piekła (i z powrotem), by napisać dla Ciebie ten artykuł. Poważnie.
Czytaj dalej >>
  • 13 lipca 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 7 Komentarze
  • Copywriting

Jak przyspieszyć zakup albo… całkiem stracić klienta

Czy wiesz, że po wejściu na stronę z ofertą, klient podejmuje decyzję o zakupie w ciągu kilkudziesięciu sekund? A co się dzieje potem? Szuka potwierdzenia swojej decyzji w ofercie.
Czytaj dalej >>
  • 5 lipca 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 4 Komentarze
  • Copywriting

Czy znasz te 3 litery, które powstrzymują klientów przed odrzuceniem oferty w ciągu pierwszych 3 sekund?

Być może już wiesz, że niełatwo dziś przekonać klienta do zakupu w Internecie.
Czytaj dalej >>
  • 15 czerwca 2011
  • Łukasz Kamiennik
  • 1 komentarz
  • Copywriting

5 lekcji reklamy od Claude Hopkinsa

Claude C. Hopkins był jednym z największych ludzi reklamy. Powtarzał, że reklama jest wyłącznie po to, aby sprzedawać towary i usługi, więc tak należy oceniać jej skuteczność.
Czytaj dalej >>
  • 6 kwietnia 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 25 Komentarze
  • Copywriting

Gąski, gąski do… copywritera i zakupów

Hej, Copywriterze! Chcesz poznać mało znany trick, który pomoże Ci przekonać klientów, że warto kupić co oferujesz? To kotwicą cenowa, a odkryto ją podczas obserwacji małych gąsek.
Czytaj dalej >>
  • 21 lutego 2011
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 22 Komentarze
  • Badania, Copywriting

Dlaczego Twój klient musi otrzymać dwa razy więcej niż płaci?

Załóżmy, że udało Ci się ściągnąć klienta na swoją stronę internetową i zainteresować go ofertą. To jednak nie wystarczy.
Czytaj dalej >>
  • 22 listopada 2010
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 11 Komentarze
  • Copywriting

Jak skutecznie zdobywać sceptycznych klientów?

Copywriting i sceptycy. Jeżeli masz dobry produkt, który jednak słabo się sprzedaje, to prawdopodobnie masz do czynienia z pewnym wrednym typem klienta.
Czytaj dalej >>
  • 4 października 2010
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 15 Komentarze
  • Copywriting

10 przykazań copywritera

Gdy piszesz tekst, który ma przekonać klienta do zakupu Twojego produktu, to na pewno zastanawiasz się, co mu powiedzieć by sprzedać tę rzecz. Jest wiele porad na temat copywritingu, ale ja chcę Ci dziś pokazać coś prostego.
Czytaj dalej >>
  • 26 sierpnia 2010
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 35 Komentarze
  • Copywriting

Wytarte słowa nie błyszczą

Jakich słów trzeba użyć by zachęcić potencjalnego klienta do pozostania na stronie internetowej, przeczytania oferty i wreszcie dokonania zakupu? Czy istnieje jakaś prosta metoda na zainteresowanie go ofertą?
Czytaj dalej >>
  • 22 lipca 2010
  • Darek Puzyrkiewicz
  • 4 Komentarze
  • Copywriting

Najkrótszy kurs copywritingu

Jeśli czytasz tego bloga o copywritingu, to chyba po to, by doskonalić swoje umiejętności w pisaniu skutecznych tekstów sprzedażowych, prawda?
Czytaj dalej >>
1 … 3 4 5 6 7 … 9
Cud Marketingowy
Uwolnić Dopaminę

Popular Posts

23 stycznia 2023 / SI
Czy sztuczna inteligencja zastąpi copywriterów? Chat GTP-3 (4) daje
10 maja 2022 / Copywriting
Sprzedawcy są z Marsa, a klienci z Wenus – jak copywriterska Ma
Marketing konwersacyjny
4 maja 2022 / Copywriting
Jak zwiększać konwersje content marketingiem? Zacznij rozwijać mark

SŁOWO DAJĘ, ZYSKI ROSNĄ! To znaczy, że strona Dynanet.pl powstała po to, by uczyć lepiej pisać i sprzedawać. Znajdziesz tu praktyczne kursy copywriterskie. Możesz też zamówić indywidualne szkolenie lub konsultacje.

Jakie kursy z copywritingu online mogę Ci zaproponować?

  • Psychostarter
  • Psychoreklamy
  • Psychowriting
  • Psychopage
  • Psyhompage
  • Psychopis
  • Psychoredakcja
  • Psychomaile
  • Psychoteksty
  • Psychobranding
  • Social Matrix
  • Cud Marketingowy
  • Short Message Selling
  • Pieniądze albo Życie!

Chcesz poradnik i newsletter?

Zobacz bezpłatny poradnik i newsletter >>

Zasady współpracy z copywriterem >>

Regulamin sklepu Dynanet.pl >>

Polityka prywatności serwisu Dynanet.pl >>

darek@dynanet.pl Odpowiadam w ciągu 24 godzin
501 161 491 W godzinach: 8:00 - 16:00
Potrzebujemy Twojej zgody:
Na tej stronie używamy "ciasteczek". Dzięki nim strona zapamiętuje Twoje preferencje i wybory. Kliknij “Akcepruję wszystkie”, by zezwolić stronie na używanie wszystkich ciasteczek. Jeśli chcesz je wybierać pojedynczo, kliknij "Cookie Settings" .
Wybierz ciasteczka do akceptacjiAkceptuję wszystkie
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo