Twoje słowa nic nie znaczą…
I tu się wkopuję? Od 5 lat przewodnim hasłem mojego biznesu jest „Copywriting w Internecie. Słowo daję, zyski rosną”, a ja bezczelnie piszę, że słowa nic nie znaczą? O co tu chodzi? Bo musisz też coś pokazać.
Ostateczne wyjaśnienie, jak działa ten podły, perswazyjny copywriting?
Niektórych ludzi oburza korzystanie z tak zwanego perswazyjnego copywritingu. Mówią i piszą, że to nieetyczne, podłe i złe. I…
Skuteczne odchudzanie… oferty sprzedażowej
Bardzo łatwo można zdobyć uwagę w Internecie. Ale równie szybko można ją stracić. Tak naprawdę niewiele potrzeba by przyciągnąć na chwilę klienta do oferty.
Zadziwiająca Marketingowa Porada, Którą Osobiście Przywiozłem Prosto Z Piekła
Wczoraj przejechałem dokładnie 66,6 km, prosto do Piekła (i z powrotem), by napisać dla Ciebie ten artykuł. Poważnie.
Jak przyspieszyć zakup albo… całkiem stracić klienta
Czy wiesz, że po wejściu na stronę z ofertą, klient podejmuje decyzję o zakupie w ciągu kilkudziesięciu sekund? A co się dzieje potem? Szuka potwierdzenia swojej decyzji w ofercie.
Czy znasz te 3 litery, które powstrzymują klientów przed odrzuceniem oferty w ciągu pierwszych 3 sekund?
Być może już wiesz, że niełatwo dziś przekonać klienta do zakupu w Internecie.
5 lekcji reklamy od Claude Hopkinsa
Claude C. Hopkins był jednym z największych ludzi reklamy. Powtarzał, że reklama jest wyłącznie po to, aby sprzedawać towary i usługi, więc tak należy oceniać jej skuteczność.
Gąski, gąski do… copywritera i zakupów
Hej, Copywriterze! Chcesz poznać mało znany trick, który pomoże Ci przekonać klientów, że warto kupić co oferujesz? To kotwicą cenowa, a odkryto ją podczas obserwacji małych gąsek.
Dlaczego Twój klient musi otrzymać dwa razy więcej niż płaci?
Załóżmy, że udało Ci się ściągnąć klienta na swoją stronę internetową i zainteresować go ofertą. To jednak nie wystarczy.
Jak skutecznie zdobywać sceptycznych klientów?
Copywriting i sceptycy. Jeżeli masz dobry produkt, który jednak słabo się sprzedaje, to prawdopodobnie masz do czynienia z pewnym wrednym typem klienta.
10 przykazań copywritera
Gdy piszesz tekst, który ma przekonać klienta do zakupu Twojego produktu, to na pewno zastanawiasz się, co mu powiedzieć by sprzedać tę rzecz. Jest wiele porad na temat copywritingu, ale ja chcę Ci dziś pokazać coś prostego.
Wytarte słowa nie błyszczą
Jakich słów trzeba użyć by zachęcić potencjalnego klienta do pozostania na stronie internetowej, przeczytania oferty i wreszcie dokonania zakupu? Czy istnieje jakaś prosta metoda na zainteresowanie go ofertą?